Tolong boleh ?

^^Assalamualaikum^^


harh dah lama saya tak jenguk blog saya niiw . okay , STARt eyh ? bace tau ><
ni nak citer niyh . cuti seminggu hari tu kan , Walaweryh ! berlambak kerja sekolah yang cikgu bagi . Al-maklumlah , bila Form3 niyh . Hidup aku sentiasa penuh dengan kerja sekolah .
AND kerja sekolah tuh bukannya untuk sesiapa pown . Untuk AKU jugak . heww , heww :D
Tapi kann , PENAT wuiii . huh ! CAPEK den .
Bila naik cuti jerk , berTAMBAH lagi kerja sekolah yang cikgu bagi . heyh CIKGU ! bagi SAYA REHAT kejap boleh ? hurm , nanti saya STRESS dengan kerja sekolah yang cikgu bagi kang . Pening tahu tak ? Sebab nak cari jawapan tu lah , nak cari jawapan niyh lah . Pening kepala saya niyh WAHAI CIKGU !
heww , heww :( Sedih saya . sebab , asyik2 kena marah dengan cikgu .


ISNIN , 26 MAC 2012 .


pengetua pulak suruh buat persembahan sajak depan semua pelajar SMKTR 2 , hikhot hikhot ><
saya MALU lah . cikgu saya nak tanya niyh . Kenapa mesti depan pelajar SMKTR 2 .
kenapa bukan dpean cikgu² jer . ishk >< MALUlah saya nanti .


Lepas berSAJAK dekat depan semua murid² SMKTR 2 , mesti dalam kelas kena EJEK dengan kengkawan satu kelas . heww , heww . huahuahua :'( cikgu ! saya TAKNAK !!! ><


Malulah saya nanti . Saya niyh pown bukannya BERANI sangat >< lagi pon , bila saya berSAJAK dkt depan nanti , mestilah suara saya lantang . Mesti semua tengok saya . heww² *tutp muka , dah nak menangis niy*






ishk ,ishk :'(


Saya nak buat mcm mane niy ?
Tolong saya !




CREDIT BY : NURSHAFIKA OTHMAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan