cerpen aku

^^Assalamualaikum^^

aku suke capture my own self . korang macam mane pulak ?
aku niyh tak suke berblogging sangat . tapi korang ? suke tak berblogging ? suke tak ?
heee :D aku cuma nak kongsi cerita jer .
seharian aku buat cerpen yg bertajuk

" KERINDUAN YANG TIDAK PERNAH TERUBAT "

aku taktau lah cerita tu best atau tak ? kalau korang nak baca . korang kena beli majalah SULUH BESTARI 2012 Tapi sayangs , majalah tu hanya untuk yg sekolah di SMKTR2 sahaja .
tak silap aku , akhir tahun baru keluar buku tu .


niyh reaksi muka aku sebelum nak mulakan buat cerpen tersebut .



senyuman adalah perkara yang paling penting dalam hidup aku . Kerana senyuman itu lah yang membuatkan aku terus MARA kehadapan dengan lebih berkeyakinan terhadap diri aku sendiri .
yang kedua ( 2 )


ALLAH . kepada Dialah aku berdoa meminta pertolongan dan keampunan .
aku berharap korang semua akan terhibur dengan cerpen yg akan korang baca nanti , okay ?

satu lagi . Aku berharap sesangat yg cikgu akan terima cerpen yg aku buat . semoga jgk korang dapat baca cerpen tu .

wahhh . tak sabar nya aku nak tengok reaksi muke korang , lepas baca cerpen tu . sebab aku buat cerpen tu , berdasarkan Hati aku sendiri dan cerita tu jugaklah melibatkan rindu aku dekat seseorang yg dah TIGA tahun aku tak jumpa .

okay , thanks for read my annoyying blog ><
hewwheww :D
okay Tata ~

CREDIT BY : NURSHAFIKA OTHMAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan