miss

ASSALAMUALAIKUM^^


sayangss sayangss ! aku sedih , sebab teringatkan ex-boyfiee aku . Aku sayang sangat dekat diye . Seblum niyh , paling lame aku couple adalah dengan diye . BECOUSE I LOVE HIM SO MUCH ! 1years kitorang couple . Tapi disebabkan kebodohanku , kitorang terpaksa putuskan hubungan kitorang . Ya ALLAH ! sumpah aku sedih sangat sebab terpaksa memutuskan hubungan cinta kitorang . It's okay ! aku tahu bagi korang yang baca blog aku ni , lagi matang dari aku kenn ? aku niyh sape lah yang layak untuk disayangi dan dikasihi ( selain keluarga tercinta ) .

kerinduan aku dekat si dia terlalu mendalam .

I miss you every moment of the day ,
I keep me awake just to listen you ,
I keep me empty just for you to fill ,
I keep me alive just to see you .


saya berharap sangat dapat dengar suara awak lagi sekali .

kepada capital H . saya harap awak tak marah saya , sebab saya terlalu rindu dekat diye . dan saya berharap supaya awak jaga saya dengan baik-II kay . saya sayangss awak jugaks ! 

Terima kasih kerana sudi menjenguk blog yang tidak seberapa ini .

credit by : NURSHAFIKA OTHMAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan